Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/obchodniagentura.cz/live/www/www/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5806

WAYS OF COOPERATION

We are ought to accomplish everything we promise. Our clients obtain a complete list of reserved services and the money-back service is always granted – and even in two different ways.

If we would violate the settled conditions of the service and you wouldn´t acquire any new clients.

For the first time collaborating with our company we recommend the fixed form of collaboration because there are many advantages involved – like fast recognition of your basic business needs or full realization of your true trading capacities.

In the case of fixed form of cooperation there are no percentage payments from number of acquired clients. There is only one single

payment and its amount depends on which service package you choose.

The only thing which matters here is the quality of filling of your free capacity (not the amount of potential clients). The choice of which client we will process depends completely on yourselves. The fixed form of cooperation allows you to accept or refuse the clients we send you.

This form of cooperation is suitable for short and intensive collaboration and allows us to achieve our common goals.

Commission cooperation allows us represent modern projects with limited number of members and the payment for this type of collaboration is realized by the form of commission. We sell the service, we proceed the payments, we take the cash, we invoice the clients and at the end we pay you 70% to 80% of the market-price of the service.

This type of cooperation is much more closer and frequent but it also entails some obligations and minimal volume of payments and services per month. However the main condition is to accept and proceed every client who order your services and  is willing to pay for them.

This is a long-termed collaboration and it usually takes a few years to achieve all of our goals. Achieving goals and shares on business market is a very slow and patient work.

If you are willing to initiate any type of collaboration with our company we will be very pleased to welcome you in our business centre where we can discuss further details.

Přátelství založené na obchodu je mnohem lepší než obchod založený na přátelství.

John D. Rockefeller

Nejdůležitější je předvídat, kam budou směřovat klienti a být o krok před nimi.

Philip Kotler

Dobrý obchod je takový, kde jsou spokojeni všichni zúčastnění.

Tomáš Baťa

Bohatství plyne z energie a nápadů.

William Feather

Lidé, kteří přemýšlejí v malém nedostanou velké šance. Pokud chcete zbohatnout, začněte nejdřív uvažovat ve velkém.

Robert T. Kiyosaki

Všechno, co se dá koupit za peníze, je levné.

Erich Maria Remarque

Všechno bohatství má svůj původ v mysli. Bohatství je v nápadech, ne v penězích.

Robert Collier

Dobrá pověst je cennější než peníze.

Publilius Syrus

Obchod, který nedělá nic jiného než peníze, je ubohý obchod.

Henry Ford

Láska je jako obchod.

Bibi Andersson

Náš zákazník – náš pán.

Tomáš Baťa

Nutnost neudělala nikdy dobrý obchod.

Benjamin Franklin

Lidé už nemají čas, aby něco poznávali. Kupují u obchodníků věci úplně hotové. A poněvadž přátelé nejsou na prodej, nemají přátel.

Antoine de Saint-Exupéry

Chceš-li postavit loď, nesmíš poslat muže, aby sehnali dřevo a připravovali nástroje, ale nejprve musíš ve svých mužích vzbudit touhu po nekonečných dálkách otevřeného moře.

Saint Antoine De Exupéry

Velké myšlenky přitahují velké výsledky. Průměrné myšlenky přitahují průměrné výsledky.

Jack Canfield

Přemýšlej jako moudrý člověk, ale mluv jazykem lidí.

W. B. Yeats

Není pravda, že máme málo času. Všichni ho máme stejně. Jen někteří hodně času promarní. Stěžujeme si, jak máme málo času, ale přitom žijeme a jednáme tak, jako bychom ho měli nekonečně mnoho.

Seneca

Neúspěch je jenom příležitost začít znovu inteligentněji.

Henry Ford

Žijte ten báječný život, který v sobě máte! Hleďte, ať o nic nepříjdete. Neustále vyhledávejte nové vzruchy. Ničeho se nebojte.

Oscar Wilde

Člověk je živočich, který obchoduje.

Adam Smith